Dobitnici

CHIEF MARKETING OFFICER OF THE YEAR

Bojana Knežević

Head of Marketing and Corporate Affairs, Air Serbia

Kompanija Air Serbia je tokom prethodne decenije prošla kroz značajnu transformaciju i postala simbol nacionalnog ponosa, kao i jedna od najuspešnijih kompanija u zemlji. Kontinuirani rast broja prevezenih putnika, otvaranje novih destinacija i uspešan rebrending sa elementima nacionalnog identiteta svedoče o velikom doprinosu koji je Chief Marketing Officer ove kompanije imao.

Nataša Filipović
Članica žirija

CHIEF MARKETING OFFICER OF THE YEAR - MULTI COUNTRY

Zorana Antić

Marketing Director Skin Care Adria-Balkan, L'Oreal

Zorana je pokazala da izgradnja i vođenje velikih internacionalnih brendova prevazilazi puko prilagođavanje globalnih koncepata lokalnim tržištima. Kroz inovative i hrabre pristupe, realizovala je niz kampanja i projekata, oslanjajući se na lokalne insight-e, uz jasne i merljive rezultate. Njeni napori doprineli su ne samo rastu Garnier brendova, već i celokupnoj skin care kategoriji. Ono što Zoranu izdvaja jesu inicijative koje su oblikovale i postavile nove standarde u kategoriji, kao i fleksibilnost lokalno razvijenih koncepata koji su uspešno implementirani na više različitih tržišta.

 

Igor Vranjković
Član žirija

BRAND MANAGER OF THE YEAR

Arsenije Ivanović

Head of Creative and Campaigns, Shoppster

U izuzetno zahtevnom e-commerce okruženju, gde je privući i zadržati pažnju potrošača pravi izazov, Arsenije je kroz svoje ideje, inicijative i posvećenost uspeo da Shoppster učini prepoznatljivim i inovativnim brendom – platformom koja spaja kreativnu i relevantnu komunikaciju sa merljivim rezultatima, privlačeći nove kupce i osnažujući vezu sa potrošačima.

Marina Bulut
Članica žirija

PR/CORPORATE COMMUNICATIONS MANAGER OF THE YEAR

Jelena Šarenac Gavrilović

Direktorka za korporativne komunikacije, Henkel Srbija i Henkel Adria

Jelena Šarenac Gavrilović je, za 20 godina karijere u kompaniji Henkel, demonstrirala strateško vođstvo, integritet brenda i merljiv uticaj komunikacija na poslovanje Henkela u Srbiji i Adria regionu. Njen rad spaja korporativnu reputaciju, interne transformacije i ESG sa konkretnim rezultatima. Ona stoji iz brojnih istaknutih projekata kompanije Henkel, među kojima je i dugogodišnji projekat “Volim reku, a ti?”

Nikola Maravić i Ivana Parčetić Mitić
Članovi žirija

INTERNAL COMMUNICATIONS MANAGER OF THE YEAR

Nakon temeljne analize prijava u kategoriji Internal Communications Manager of the Year, sa žaljenjem konstatujemo da nagrada ove godine neće biti dodeljena. Ovu odluku žiri je doneo na osnovu procene prijava prema utvrđenim kriterijumima Mark Award, koji uključuju liderske veštine, inovativne strategije brenda, merljive rezultate i ukupni uticaj na performanse brenda.

 

Miloš Milutinović i Nataša Bojanić Brukner
Članovi žirija

EMPLOYER BRANDING MANAGER OF THE YEAR

Katarina Stevanović

Employer Branding and Communications Partner, Nordeus

Katarina Stevanović se svojom prijavom izdvojila kao inovator u ovoj oblasti, a Nordeus zauzima važno mesto kao kompanija koja je visoko profilisana na srpskom tržištu, fokusirajući se upravo na kulturu, ljude i vrednosti.

 

Maja Saveljić
Članica žirija

DIGITAL MARKETING MANAGER OF THE YEAR

Dijana Vučković

Digital Communications and Media Manager, Forma Ideale

U vremenu kada digitalni marketing ne poznaje pauzu, a inovacije postaju svakodnevica, prepoznati i nagraditi istinske lidere u ovoj oblasti predstavlja izazov, ali i privilegiju. U konkurenciji četiri izuzetna kandidata koja su ove godine pokazala zavidan nivo stručnosti, kreativnosti i strateškog razmišljanja, jedno ime se posebno izdvojilo – Dijana Vučković iz kompanije Forma Ideale.

Srđan Maletić
Član žirija

CSR/ESG MANAGER OF THE YEAR

Ana Boroš Todić

Senior Corporate Communication Expert, A1 Srbija

Ana Boroš Todić, stariji stručnjak za korporativne komunikacije u kompaniji A1 Srbija, već više od sedam godina dosledno pokazuje da društvena odgovornost nije samo deo komunikacione strategije, već suština održivog poslovanja i iskrene brige o zajednici. Njen rad u oblastima internih i eksternih komunikacija, upravljanja CSR i ESG inicijativama i strateškog povezivanja poslovnih ciljeva sa potrebama društva, učinio ju je jednim od ključnih kreatora pozitivnih promena na tržištu.

Kristina Milinčić
Članica žirija

RISING STAR OF THE YEAR

Anđela Đurić

Brand Manager Multicounty, L'Oreal Adria-Balkan

Anđela Đurić se izdvojila kao profesionalac koji spaja preciznost u vođenju brendova sa dubokim razumevanjem ljudi i odnosa.  Ono što Anđelu čini posebnom jeste način na koji primenjuje znanje iz psihologije, ne samo u komunikaciji sa potrošačima, već i sa kolegama, partnerima, medijima i influenserima. Njene kampanje odišu autentičnošću i empatijom, jer polaze od razumevanja ljudskih potreba, motiva i emocija. Kroz inovativne formate edukacija i događaja, uspela je da poveže profesionalne i potrošačke svetove u celinu koja živi i diše zajedno sa brendom.

Jelena Goločorbin Stojadinović
Članica žirija

BRAND INNOVATOR OF THE YEAR

Velibor Mudrić

Senior Brand Manager – Adriatics, Nomad Foods (Frikom)

Ne radi se o jednoj (mono) stvari, već o čitavom nizu inicijativa koje je Velibor realizovao tokom protekle godine, pokazujući izuzetnu sposobnost da vešto balansira između inovativnosti i razvoja postojećeg portfolija. Tu su bili projekti koji pomeraju granice, poput Ledo Legendi i Mono Tuba, ali i strateške aktivnosti usmerene na očuvanje tržišnog udela kroz Quattro Colori i dalji razvoj svima omiljenog Macho sladoleda.

Dragana Dimitrijević i Đorđe Vuksanović
Članovi žirija

SUPER HERO OF THE YEAR

Milena Đorić Gudurić

Direktor Sektora za marketing i komunikacije, AikBank ad Beograd

Milena je ostvarila izuzetan doprinos struci marketinga kroz strateško vođenje i realizaciju jednog od najkompleksnijih procesa rebrendinga i integracije u finansijskoj industriji regiona. Prepoznajući potrebu za transformacijom identiteta AIK Banke, vodila je tim koji je osmislio i sproveo  sveobuhvatnu marketinšku strategiju koja je obuhvatila redefinisanje vrednosti, komunikaciju na svim kanalima i inovativan pristup vizuelnom identitetu.

Violeta Kovačević
Članica žirija

SPECIJALNO PRIZNANJE ZA LIČNI DOPRINOS RAZVOJU STRUKE

Jelena Šarenac Gavrilović

Direktorka za korporativne komunikacije, Henkel Srbija i Henkel Adria

Kao direktorka korporativnih komunikacija za Henkel Srbija i Henkel Adria, Jelena Gavrilović Šarenac dala je nemerljiv doprinos činjenici da je Henkel danas sinonim za društveno odgovorno i održivo poslovanje. Gotovo dve decenije Jeleninog rada u ovoj kompaniji pokazuju nam i to da su kontinuitet i posvećenost ključni preduslovi za izgradnju uspeha kako kompanije, tako i samih brendova.

Aco Tomašević
Član žirija

SPISAK SVIH FINALISTA I DOBITNIKA SA PROSEČNIM OCENAMA

Za prestižna Mark Awards 2025 priznanja nominovano je 39 marketing i komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. Na linku ispod nalazi se spisak svih finalista i dobitnika sa prosečnim ocenama članova Žirija. Na spisku su isključivo imena kolega koji su ušli u finale, odnosno u drugi krug glasanja.