Mark Club

WINNERS

Danas kandidati biraju kompanije, a ne obrnuto!

Sanja Miladinović, Menadžerka za regrutaciju, selekciju, privlačenje i razvoj talenata, PepsiCo i dobitnica Mark Awards...
Read More

Budućnost pripada odgovornim i hrabrim brendovima

Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacije i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji CSR MANAGER OF...
Read More

Uspešnost svake brend priče određuje publika

Olja Nestov, Senior Digital Marketing Specialist, Atlantic Grand i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji...
Read More

Verujemo u moć pojedinca

Sanja Tomić, Employee Communication Manager, A1 Srbija i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji INTERNAL COMMUNICATIONS...
Read More

Uspeh nikada ne dolazi preko noći

Aleksandra Stevović, Brand Manager, PepsiCo i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji BRAND MANAGER OF...
Read More

Sve naše različitosti smatramo bogastvom

Maja Vujašković Đureinović, Country Communication Manager, IKEA South East Europe i dobitnica Mark Awards priznanja...
Read More

Remarkable brend je dosledan sebi kroz vreme

Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC (Srbija, Crna Gora, Kosovo) i dobitnica Mark Awards priznanja u...
Read More

Marketing je kormilar kompanije!

Nataša Šarčević, direktorka marketinga i inovacija u kompaniji Atlantic Štark, dobitnica je Mark Awards priznanja u...
Read More

OPINION

Jedino sinergijom možemo da napravimo prave promene

Marjana Davidović, generalna direktorka, Nestlé Srbija, Crna Gora, Severna Makedonija govorila je za Mark Club...
Read More

Transformacija kreće unutar kompanije

Dejan Turk, CEO, A1 Srbija govorio je za Mark Club da li je kreativno liderstvo...
Read More

Pripremamo brendove za novih sto

Marko Njavro, General Manager SBU Snacks, Atlantic Štark govorio je za Mark Club na koji...
Read More

Nove tehnologije transformišu potrošačka iskustva

Violeta Kovačević, CEO, Mercator-S govorila je za Mark Club na koji način nove tehnologije transformišu...
Read More

Brend od poverenja je dugoročni proces

Vuk Kosovac, Head of Retail, Executive Board Member, OTP banka Srbija govorio je za Mark...
Read More

Korisnik je jedini i najveći trend

Milija Zeković, CEO, SBB Srbija i Telemach Montenegro govorio je za Mark Club o kvalitetnom korisničkom...
Read More

Remarkable poslovni uspeh dolazi iz jakog tima

Sanja Bušić, Marketing direktor za tržišta Zapadnog Balkana, Baltičke zemlje, Češku, Slovačku i Mađarsku u...
Read More

BRAND VIEWPOINT

Kako se gradi brend koji će generacije voleti?

  Pitanje na koje svaki zaposleni u našoj industriji traži odgovor. Ono što dodatno komplikuje...
Read More

Idealan spoj brojki i slova

Strateška uloga i značaj korporativnih komunikacija za poslovanje je neosporna. To je ono čega su...
Read More

Zašto nam je potrebna PR evolucija?

Jednog četvrtka sredinom septembra (kada se objavljuju i nedeljnici) probao sam da u dnevnoj i...
Read More

Od nas sve počinje

Da li ste upoznali marketara koji nije zainteresovan za rast prodaje i tržišnog učešća? Marketing...
Read More

Zašto osnažujemo napredak zajednice, umesto da pomažemo razvoj društva?

U Beogradu postoji jedna mala zajednica ljudi koje povezuje ljubav prema matematici. Njih okuplja jedan...
Read More

Zašto su influenseri važni za industriju lepote?

Bilo da se radi o malim novim brendovima koji postaju viralni na TikToku sa svojim...
Read More

Kako je 4P zamenilo 4E?

Otkako su 4P uvedena 1950-ih, oni predstavljaju osnovu marketing miksa za uspešno pozicioniranje proizvoda i...
Read More

Značaj istraživanja za građenje uspešnih brendova

Bez obzira na to u kojoj se fazi razvoja nalazi biznis ili brend, o kojoj...
Read More

Korporativne komunikacije ne moraju da budu dosadne

Kada smo početkom 2020. otvorili profil Delta Holdinga na TikToku izazvali smo potres na domaćem...
Read More