Dobitnici

CHIEF MARKETING OFFICER OF THE YEAR

NATAŠA PAVLOVIĆ

Izvršni direktor poslovnog područja marketinga, Mercator-S

Nataša je izuzetan profesionalac koji komunikaciju vidi kao pevanje. Nakon našeg žiriranja jedno je sigurno, a to je da se njen glas čuje i da je struka to prepoznala. Za CMO profesionalce prethodna godina bila je kulminacija svega što su gradili do tada. Prioriteti istaknutih CMO profesionalaca bili su: brinuti o članovima tima, osnažiti korporativnu kulturu, aktuelizovati iskustvo potrošača, stupiti u kontak sa lokalnom zajednicom, digitalno se transformisati i osmisliti najefektivnije marketing strategije. I sve ovo uspela je Nataša sa svojim timom.

Jelena Brajović Dobrijević i Jelena Ristić
Članice žirija

Biografija dobitnika

Nataša je CMO sa više od 12 godina iskustva u retail i data driven industriji. Zajedno sa svojim timom, lansirala je i implementirala brojne nagrađene kampanje. Član je i nadzornog odbora Super Kartice.

CHIEF MARKETING OFFICERS OF THE YEAR - MULTI COUNTRY

SANJA BUŠIĆ

Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo

Sanja je istaknuti marketinški profesionalac koji svojim znanjem, energijom i vizijom pomera granice marketinga kao discipline. Rezultati koji stoje iza Sanjinog rada dokazuju da talenat, posvećenost i ekspertiza stečena u Srbiji može da se prepozna, primeni i donese odlične rezultate na daleko širem prostoru na međunarodnoj sceni. U Sanjinom radu vidi se svestranost u sagledavanju tržišta, izlazak iz zone komfora, spremnost na drugačiji pogled i hrabrost za inovacije koje su celu kategoriju gurale napred. Način plasmana proizvoda izdvojio je brendove na kojima Sanja radi i približio ih potrošačima.

Iva Đurković i Dejan Turk
Članovi žirija

Biografija dobitnika

Sanja je iskusni marketing menadžer, profesionalac sa dugogodišnjim iskustvom u razvoju strategije i pozicioniranju brendova, u Srbiji i regionu. U kompaniji PepsiCo već preko 6 godina odgovorna je za veliki broj tržišta i brendova.

BRAND MANAGER OF THE YEAR

IVAN ŽAGAR

Senior Brand Manager, Jaffa Crvenka

Verovatno i zbog toga što radi za loved brand, ali pre svega zahvaljujući sjajnom pristupu, jasnoj strategiji i dobrom građenju partnerstava, Ivan, Jaffa i Munch sklopili su sjajnu priču oslonjenu na dobre i prave vrednosti, pametno flertujući sa retro/urbano orijentisanom Yugonostalgijom, ali izbegavajući da brend skrene u „nišu“ i time ograniči postizanje poslovnog cilja.

Dejan Ranđić
Član žirija

Biografija dobitnika

Ivan je stručnjak za brendove već više od 7 godina. U kompaniji Jaffa Crvenka radi od 2017. godine i zaslužan je za uspešno repozicioniranje i vođenje brenda Munchmallow.

PR/CORPORATE COMMUNICATIONS MANAGER OF THE YEAR

ŽELJKA ĆIRIĆ JAKOVLJEVIĆ

Direktor odeljenja za PR i odnose sa medijima, Banca Intesa

Željka se preko 17 godina nalazi na rukovodećim pozicijama u oblasti korporativnih komunikacija, PR-a i odnosa sa medijima u bankarskom sektoru Srbije. Iza sebe, osim usprešnih PR projekata, ima i zapažene i višestruko nagrađivane projekte doprinosa društvenoj zajednici, što i rezultira činjenicom da je već dve godine član Upravnog odbora Foruma za odgovorno poslovanje. Uvek je bila spremna da pomogne razvoj struke kroz sponzorstva i organizaciju treninga. Ovu nagradu je, između ostalog, i dobila zato što je Banca Intesa zadržala svoju višegodišnju poziciju lidera na tržištu Srbije, sa najvećim brand awarnessom, kao i  top of the mind pozicijom za sve upite medija. Dodatno, Banka je u prethodnoj godini osvojila prestižne internacionalne nagrade za Banku godine (The Banker, Euromoney, Global Finance) i mnogobrojne nagrade za komunikacijske projekte u Srbiji, kao što su Kaktus ili PRiznanje.

Borislav Miljanović i Marjana Davidović
Članovi žirija

Biografija dobitnika

Željka ima preko 20 godina bogatog profesionalnog iskustva. U Banca Intesa je od 2019. godine gde veoma uspešno vodi PR i sektor odnosa s medijima. Član je UO Društva Srbije za odnose s javnošću. 

EMPLOYER BRANDING/INTERNAL COMMUNICATIONS MANAGER OF THE YEAR

TINA MILIČIĆ

Senior specijalista za employer brending i kulturu, Atlantic Grupa

Tinin pristup izdvojio se utiskom raznovrsnih, zanimljivih i odmerenih aktivnosti u veoma osetljivim uslovima za komunikaciju, kako internu, tako i eksternu. Ostavila je utisak dubokog razumevanje brendova i situacije, kao i samog employer brandinga. Ideje i inicijative su raznovrsnim kanalima i načinima komunikacije usmeravani različitim ciljnim grupama, pre svega internim. Međusobna podrška i povezanost koja je bila u fokusu kod Tine i njenog tima koji je brinuo o zaposlenima obuhvatio je širok opseg zaposlenih na najrazličitijim pozicijama. Tina i njen tim učinili su, tokom pandemije, da se svi zaposleni Atlantic Grupe, na nekoliko tržišta u regionu, osećaju kao jedan veliki tim i da znaju da je kompanija tu za njih.

Aleksandra Đurđević
Članica žirija

Biografija dobitnika

Tina ima bogato iskustvo u oblasti komunikacija i internih komunikacija. U Atlantic Grupi radi od 2014. godine, a danas vodi zapažene employer branding projekte u okviru kompanije na nekoliko tržišta.

DIGITAL MARKETING MANAGER OF THE YEAR

MAJA MARKOVIĆ

Head of Media & Digital Transformation Lead, Mercator-S

Maja je mlada marketing menadžerka koja se već na samom početku svoje karijere posvetila digitalnom marketingu. Pored toga što kontinuirano radi na svom usavršavanju i praćenju trendova, Maja vrlo aktivno učestvuje u prenošenju svog znanja kroz razne edukativne programe i konferencije i na taj način doprinosi digitalnoj zajednici. Poseduje veliko znanje iz svih sfera digitalnog marketinga, od tehničkog znanja, preko digitalne strategije i kreative, e-trgovine, pa sve do analitike i medijske eksploatacije projekata.

Danka Trbojević
Članica žirija

Biografija dobitnika

Maja ima preko 10 godina bogatog iskustva u oblasti digitalnog marketinga. U Mercator-S je od 2013. godine, a trenutno je zadužena za vođenje i implementaciju digitalnih kampanja kompanije, kao i za kreiranje media plana.

CSR MANAGER OF THE YEAR

TIJANA KOPRIVICA

Chief Business Sustainability Officer, Delta Holding

Kompanija Delta Holding preko 10 godina u svom sistemu ima funkciju koja upravlja društveno-odgovornim inicijativama. Velikim brojem projekata, posebno projektom „Naše selo“ demonstrirali su veliki značaj CSR u savremenom poslovanju i pružili pozitivan primer vredan isticanja u našoj poslovnoj zajednici. Iza svega toga, zajedno sa svojim timom, stoji osoba, žena, koja je po oceni članova žirija ubedljivo zaslužila ovogodišnju nagradu CSR Manager of the Year – Tijana Koprivica.

Nikola Papak
Član žirija

Biografija dobitnika

Tijana radi u kompaniji Delta Holding od 2006. godine. Zadužena je za definisanje i realizaciju strategije svih aspekata održivog razvoja kompanije, a odgovorna je i za uključivanje zaposlenih u CSR aktivnosti.

RISING STAR OF THE YEAR

ANJA ĐURIĆ

Marketing Manager, Donesi

Anja je preuzela „vruć krompir“ da vodi marketing Donesi na samom početku pandemije, kada se celo tržište upravo okrenulo ka food delivery plaformama. Nakon samo pet meseci rada u kompaniji, dobila je zadatak da uradi 360 rebranding kampanju na tri tržišta i to nakon 15 godina postojanja brenda Donesi. Kroz rebranding kampanju uspela je i da ostvari izuzetne rezultate u promociji. Anja je uspela da ispuni Brand KPI da Donesi postane i ostane #1 TOM brand za naručivanje hrane iz restorana, ali i non-food kategorija koje su uvedene tokom pandemije (supermarketi, apoteke, vinarije, cvećare, pet shopovi i dr.) U proteklim nedeljama svedoci smo i reakcija korisnika na gašenje brenda Donesi, gde smo primetili da je izgrađena poprilično „emotivna“ povezanost sa brendom što je možda i san svakog velikog brenda  – da ga korisnici zavole. Ne sumnjamo da je i Anjino zalaganje deo tog sna.

Milivoj Đorđić
Član žirija

Biografija dobitnika

Anja ima preko 5 godina iskustva u struci. Na početku svoje karijere radila je u istaknutim agencijama u Srbiji, da bi 2020. godine prešla na stranu klijenta, u kompaniju Donesi. 

BRAND INNOVATOR OF THE YEAR

MIODRAG MARINKOVIĆ

Marketing Manager, Frikom

I pored izazova izazvanih Covid-19 pandemijom Miodrag Marinković, Marketing Manager kompanije Frikom, ubedljivo je demonstrirao da agilnost u pristupu, pravilna strateška postavka i dobra egzekucija jesu preduslovi za značajne tržišne rezultate. Zbog toga članovi žirija nisu imali dilemu da ovaj rad ocene visokim ocenama i da bez zadrške i rezervi proglase Miodraga Marinkovića, dobitnikom nagrade BRAND INNOVATOR OF THE YEAR u okviru Mark Awards. 

Nataša Filipović i Nenad Miščević
Članovi žirija

Biografija dobitnika

Miodrag je marketing i brend profesionalac sa više od 10 godina iskustva u FMCG industriji. Tokom karijere radio je na razvoju i pozicioniranju brojnih brendova koji su danas omiljeni brendovi po izboru potrošača.

SUPER HERO OF THE YEAR

NATAŠA ŠARČEVIĆ

Direktor marketinga i inovacija, Atlantic Štark

Nataša svojom energijom, inovativnošću i brend vizijom svakoga dana pomera granice i ostvaruje rezultate za brendove i kompaniju Atlantic Štark. Marketing tim, na čelu sa Natašom, u poslednjih godinu dana uspeo je da realizuje neverovatne uspehe, nekoliko uspešnih repozicioniranja brendova (Smoki, Bananica, Najlepše želje, Prima, Menaž), ali i lansiranje Ledene Bananice, koja je za samo mesec dana dosegnula godišnje targete, sa minimalno uloženim sredstvima u oglašavanje. Kampanja se proširila sama od sebe, a Ledena je „zavladala“ tržištem u rekordnom roku. I pored izazova koje je COVID-19 doneo sa sobom, Nataša i njen tim nastavili su vredno da rade na repozicioniranju brendova u okviru Atlantic Štarka, kao i sa prilagođenom komunikacijom sa potrošačima.

Ivana Parčetić Mitić
Član žirija

Biografija dobitnika

Nataša ima preko 20 godina bogatog iskustva u struci. Tokom karijere uspešno je vodila i pozicionirala brojne brendove u FMCG industriji. U kompaniji Atlantic Štark je od 2019. godine.

SPECIJALNO PRIZNANJE ZA LIČNI DOPRINOS RAZVOJU STRUKE

NATAŠA ĐURĐEVIĆ

Category Director, The Coca-Cola Company Central Eastern Europe

 

Pored svih priznanja koje će biti dodeljene ove godine u okviru Mark Awards, a na predlog i inicijativu nekoliko članova žirija, osećali smo obavezu da dodelimo jos jedno Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke u Srbiji. Svi smo svesni da je marketing oblast koja se konstantno razvija, i da svi mi širimo svoja znanja iz godine u godinu da bi mogli uspešno da igramo tržišnu utakmicu. Retki su oni koji uspevaju da pored svega toga ostave i lični trag, i pritom još menjaju i okruženje u kome poslujemo na način da podižu standarde i doprinose razvoju struke. Zbog svega navedenog, članovi žirija odlučili su da Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke u Srbiji upravo dodele Nataši Đurđević.

 

Mihailo Janković
Član žirija

Biografija dobitnika

Nataša ima iskustvo u multinacionalnoj kompaniji od preko 20 godina. Zaslužna je za razvoj mnogih marketara u Srbiji jer je kroz svoje delovanje u marketing zajednici bila mentor mnogim mlađim kolegama

SPISAK SVIH FINALISTA I DOBITNIKA SA PROSEČNIM OCENAMA

Za prestižna Mark Awards priznanja nominovano je 49 marketing i komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. Na linku ispod nalazi se spisak svih finalista i dobitnika sa prosečnim ocenama članova Žirija.