Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Aleksandra Đurđević, CEO, Delta Auto Group & Vice President, Delta Holding rekla je…
Zasto je važno istaći marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?
Ako obratimo pažnju, primetićemo da firme i kompanije kojima biznisi ne idu najbolje ili se ‘muče’ sa svojim proizvodima ili uslugama, obično nemaju jake sektore marketinga i komunikacija. Sa druge strane kompanije koje su tu jake imaju ljude koji svojom energijom i idejama pokreću čitave sektore i sam biznis. Takvi ljudi svojom kreativnošću i pameću ne utiču samo na biznise u kojima su, već menjaju naše tržište i atmosferu i važno je da ih podržavamo da nastave da rade sa što više slobode.
Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Fokus će biti na tome kakav je ukupan uticaj na brend ili kompaniju, kao i koliko je bilo inovativnosti u pristupu i savremenim alatima. Oko ideje sve gravitira, ali je bitan i efekat i rezultat. Idejama u biznisu se pristupa iz različitih uglova i perspektiva. Kada je ona u više dimenzija izvrsna, to je ono što njihove stvaraoce čini genijalcima.
Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su danas 20.07. do ponoći, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs