Konkurs za dodelu Mark Awards priznanja najuticajnijim marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji otvoren je do 20. jula. Žiri Mark Awards čini 15 uglednih profesionalaca – direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije. Za predsednika žirija, tajnim glasanjem, izabran je Borislav Miljanović, CEO, Represent Systema.
Povodom izbora, Borislav Miljanović rekao je: „Velika je čast biti u jednom ovakvom žiriju, a još veća kada te ti članovi izaberu da budeš prvi među jednakima. Ideja Mark Awards priznanja je da se popularišu najbolji među nama, stručnjaci u komunikacijskoj industriji, koji rade u kompanijama. Ali nije ideja da se veličaju pojedinci koliko da se pokaže da naša struka ima čime da se pohvali. Iako smo veći deo vremena u senci naših klijenata, naših CEO-ova i članova uprava i mi iz komunikacija utičemo na uspeh kompanija čak nekada i više od onih koje podržavamo i hvalimo. Među nama su odani saradnici, ali i kreativni stvaraoci koji u savremenom svetu komunikacija i marketinga kompanijama sve više i više znače. Skrenimo svetla reflektora makar jednom godišnje na najbolje!“
Ove godine, na čelu sa Borislavom Miljanovićem, žiri Mark Awards radiće u sastavu – Aleksandra Đurđević, CEO, Delta Auto Group & Vice President, Delta Holding; Danka Trbojević, Managing Director, DRIVE Agency; Dejan Ranđić, Founder & CEO, DNA Communications; Dejan Turk, CEO, A1 Srbija & A1 Slovenija; Iva Đurković, Managing Director, OMD Media & LUNA TBWA Beograd; Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža; Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director, SIVO; Jelena Ristić, Country Manager Serbia, Montenegro & BiH, Mastercard; Marjana Davidović, Country Manager Adriatic South Hub, Nestle Adriatic; Mihailo Janković, CEO, MK Group; Milivoj Đorđić, General Manager Adria Region, SmartPoint Adria; Nataša Filipović, Managing Director, Ovation BBDO; Nenad Miščević, CEO, Nectar Grupa i Nikola Papak, New Business Director, Two Rivers.
Na konkurs za nagrade Mark Awards mogu da se prijave svi marketing i komunikacijski stručnjaci iz kompanija u Srbiji, koji smatraju da su svojim radom i delima ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji. Stručnjaci iz kompanije mogu se prijaviti u jednoj od 10 kategorija, lično ili da ih nominuje neko od kolega i saradnika iz kompanija ili agencija sa kojom sarađuju.
Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda.
Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije koje nagrađuju najuspešnije timove i projekte, Mark Awards nagrade biće dodeljene pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.
Mark Awards je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.