Kompanija Air Serbia je tokom prethodne decenije prošla kroz značajnu transformaciju i postala simbol nacionalnog ponosa, kao i jedna od najuspešnijih kompanija u zemlji. Kontinuirani rast broja prevezenih putnika, otvaranje novih destinacija i uspešan rebrending sa elementima nacionalnog identiteta svedoče o velikom doprinosu koji je Chief Marketing Officer ove kompanije imao.
Zorana je pokazala da izgradnja i vođenje velikih internacionalnih brendova prevazilazi puko prilagođavanje globalnih koncepata lokalnim tržištima. Kroz inovative i hrabre pristupe, realizovala je niz kampanja i projekata, oslanjajući se na lokalne insight-e, uz jasne i merljive rezultate. Njeni napori doprineli su ne samo rastu Garnier brendova, već i celokupnoj skin care kategoriji. Ono što Zoranu izdvaja jesu inicijative koje su oblikovale i postavile nove standarde u kategoriji, kao i fleksibilnost lokalno razvijenih koncepata koji su uspešno implementirani na više različitih tržišta.
U izuzetno zahtevnom e-commerce okruženju, gde je privući i zadržati pažnju potrošača pravi izazov, Arsenije je kroz svoje ideje, inicijative i posvećenost uspeo da Shoppster učini prepoznatljivim i inovativnim brendom – platformom koja spaja kreativnu i relevantnu komunikaciju sa merljivim rezultatima, privlačeći nove kupce i osnažujući vezu sa potrošačima.
Jelena Šarenac Gavrilović je, za 20 godina karijere u kompaniji Henkel, demonstrirala strateško vođstvo, integritet brenda i merljiv uticaj komunikacija na poslovanje Henkela u Srbiji i Adria regionu. Njen rad spaja korporativnu reputaciju, interne transformacije i ESG sa konkretnim rezultatima. Ona stoji iz brojnih istaknutih projekata kompanije Henkel, među kojima je i dugogodišnji projekat “Volim reku, a ti?”
Nakon temeljne analize prijava u kategoriji Internal Communications Manager of the Year, sa žaljenjem konstatujemo da nagrada ove godine neće biti dodeljena. Ovu odluku žiri je doneo na osnovu procene prijava prema utvrđenim kriterijumima Mark Award, koji uključuju liderske veštine, inovativne strategije brenda, merljive rezultate i ukupni uticaj na performanse brenda.
Katarina Stevanović se svojom prijavom izdvojila kao inovator u ovoj oblasti, a Nordeus zauzima važno mesto kao kompanija koja je visoko profilisana na srpskom tržištu, fokusirajući se upravo na kulturu, ljude i vrednosti.
U vremenu kada digitalni marketing ne poznaje pauzu, a inovacije postaju svakodnevica, prepoznati i nagraditi istinske lidere u ovoj oblasti predstavlja izazov, ali i privilegiju. U konkurenciji četiri izuzetna kandidata koja su ove godine pokazala zavidan nivo stručnosti, kreativnosti i strateškog razmišljanja, jedno ime se posebno izdvojilo – Dijana Vučković iz kompanije Forma Ideale.
Ana Boroš Todić, stariji stručnjak za korporativne komunikacije u kompaniji A1 Srbija, već više od sedam godina dosledno pokazuje da društvena odgovornost nije samo deo komunikacione strategije, već suština održivog poslovanja i iskrene brige o zajednici. Njen rad u oblastima internih i eksternih komunikacija, upravljanja CSR i ESG inicijativama i strateškog povezivanja poslovnih ciljeva sa potrebama društva, učinio ju je jednim od ključnih kreatora pozitivnih promena na tržištu.
Anđela Đurić se izdvojila kao profesionalac koji spaja preciznost u vođenju brendova sa dubokim razumevanjem ljudi i odnosa. Ono što Anđelu čini posebnom jeste način na koji primenjuje znanje iz psihologije, ne samo u komunikaciji sa potrošačima, već i sa kolegama, partnerima, medijima i influenserima. Njene kampanje odišu autentičnošću i empatijom, jer polaze od razumevanja ljudskih potreba, motiva i emocija. Kroz inovativne formate edukacija i događaja, uspela je da poveže profesionalne i potrošačke svetove u celinu koja živi i diše zajedno sa brendom.
Ne radi se o jednoj (mono) stvari, već o čitavom nizu inicijativa koje je Velibor realizovao tokom protekle godine, pokazujući izuzetnu sposobnost da vešto balansira između inovativnosti i razvoja postojećeg portfolija. Tu su bili projekti koji pomeraju granice, poput Ledo Legendi i Mono Tuba, ali i strateške aktivnosti usmerene na očuvanje tržišnog udela kroz Quattro Colori i dalji razvoj svima omiljenog Macho sladoleda.
Milena je ostvarila izuzetan doprinos struci marketinga kroz strateško vođenje i realizaciju jednog od najkompleksnijih procesa rebrendinga i integracije u finansijskoj industriji regiona. Prepoznajući potrebu za transformacijom identiteta AIK Banke, vodila je tim koji je osmislio i sproveo sveobuhvatnu marketinšku strategiju koja je obuhvatila redefinisanje vrednosti, komunikaciju na svim kanalima i inovativan pristup vizuelnom identitetu.
Kao direktorka korporativnih komunikacija za Henkel Srbija i Henkel Adria, Jelena Gavrilović Šarenac dala je nemerljiv doprinos činjenici da je Henkel danas sinonim za društveno odgovorno i održivo poslovanje. Gotovo dve decenije Jeleninog rada u ovoj kompaniji pokazuju nam i to da su kontinuitet i posvećenost ključni preduslovi za izgradnju uspeha kako kompanije, tako i samih brendova.
Za prestižna Mark Awards 2025 priznanja nominovano je 39 marketing i komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. Na linku ispod nalazi se spisak svih finalista i dobitnika sa prosečnim ocenama članova Žirija. Na spisku su isključivo imena kolega koji su ušli u finale, odnosno u drugi krug glasanja.