Dobitnici

CHIEF MARKETING OFFICER OF THE YEAR

Aleksandar Ružesković

Marketing Director, Forma Ideale

Prepoznat od strane struke, Aleksandar je uz značajne aktivnosti i projekte zapaženo doprineo rastu prodaje i prepoznavanja brenda Forma Ideale u domenu diversifikacije prodajnog asortimana u fazama ulistavanja dekoracije, podnih obloga i tepiha, malih kučnih aparata i kućne rasvete. Uspešno je vodio i sa timom osmislio prvi VR (metaverse) projekat, koji je imao za cilj prikaz novog asortimana B2B kupcima na sajmu MOW 2023 u Nemačkoj, koji je nakon toga promovisan na otvaranju salona u Sava Centru. 

Branka Pudrlja Durbaba
Članica žirija

CHIEF MARKETING OFFICER OF THE YEAR - MULTI COUNTRY

Mina Tadić

Chief Marketing and Communications Officer, Delta Holding (exYu region)

Rad na pozicijama koje pokrivaju nekoliko tržišta veoma je kompleksan i pun izazova. Ako pritom vodite marketing i komunikacije jednog od najvećih poslovnih sistema u regionu vaš zadatak nije nimalo lak. Mina Tadić to radi vrlo uspešno i ova nagrada zasluženo odlazi u prave ruke.

Vukašin Cicmil
Član žirija

BRAND MANAGER OF THE YEAR

Nakon temeljne analize prijava u kategoriji Brand Manager of the Year, sa žaljenjem konstatujemo da nagrada ove godine neće biti dodeljena. Ovu odluku žiri je doneo na osnovu procene prijava prema utvrđenim kriterijumima Mark Award, koji uključuju liderske veštine, inovativne strategije brenda, merljive rezultate i ukupni uticaj na performanse brenda.

Nataša Filipović i Renata Matusinović
Članice žirija

PR/CORPORATE COMMUNICATIONS MANAGER OF THE YEAR

Ivana Kampel

Corporate Communications Manager, Ananas E-Commerce

Ivana ima preko petnaest godina iskustva u struci, a njena životna misija, kako sama kaže, jesu komunikacije, što je dalo rezultate na svim tržištima za koja je zadužena, a to su Republika Srbija, Republika Severna Makedonija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina. O uspesima integrisanih korporativnih komunikacija za koje je zadužena najbolje svedoče ostvareni poslovni rezultati: Ananas raste iz godinu u godinu za 100%u svim segmentima; poslednji IPSOS izveštaj, pokazuje jako dobru pozicioniranost Ananasa  – 90% ispitanika zna za Ananas, a većini od njih Ananas je prvi izbor kada je reč o izboru domaće platforme za online kupovinu; pored toga, a prema izveštaju Ninamedie, Ananas je u kontinuitetu ubedljiv po broju medijskih tekstova u prethodnoj godini, sa preko 53% udela u SoV, dok najveća dva konkurenta zajedno dele 47%.

Tamara Bekčić
Članica žirija

INTERNAL COMMUNICATIONS MANAGER OF THE YEAR

Jelena Stojanović

Internal Communication Specialist Adriatic, Nestlé Adriatic S

Jelena zaslužuje Mark Awards nagradu zbog svoje sposobnosti da kroz stratešku i inovativnu internu komunikaciju unapređuje korporativnu kulturu i jača timski duh u kompaniji. Njene inicijative su se posebno istakle jer, ne samo da povezuju zaposlene iz različitih funkcija i zemalja, već i integrišu lokalne specifičnosti u širi, regionalni kontekst. Kroz to, Jelena je uspela da napravi pozitivan uticaj na radno okruženje u kojem se svi zaposleni osećaju uključeno i povezano, bilo da rade u kancelarijama ili u fabričkom okruženju.

 

Sonja Ćetković
Članica žirija

EMPLOYER BRANDING MANAGER OF THE YEAR

IVANA Mihajlović

Country HR Manager, Al Dahra

Ivana je zaista jedna od ključih ljudi u segmentu employer branding i naše industrije, koja nesebično svoje znanje deli sa kolegama. Iza nje, i tima koji vodi u kompaniji Al Dahra, stoje brojni veoma uspešni projekti koji su usmereni kako na zaposlene u kompaniji,  tako i na buduće zaposlene i širu javnost. Svaki od projekata zabeležio je zapažene rezultate u oblasti emloyer brandinga što je Ivani obezbedilo prestižno priznanje Mark Awards u kategoriji EMPLOYER BRANDING MANAGER OF THE YEAR.

 

Ivana Parčetić Mitić
Članica žirija

DIGITAL MARKETING MANAGER OF THE YEAR

Iva Pavlov

Digital Marketing Coordinator, Generali osiguranje Srbija

Iako je u pitanju industrija koja ima striktna pravila, Iva je još jednom pokazala da je moguće biti inovativan i drugačiji i u takvom okruženju. Kreirala je strategiju za digitalne kanale, i implementirala različite kampanje na istim koje su ostvarile veliki uspeh, veću posećenost na LIn-u, FB, IG, TikTok-u i donele rast u online prodaji. Takođe, održala je i predavanje studentima na temu Digitalnog marketinga i uticaja influensera, ali i učestvovala u radu radne grupe na temu TikToka, čime se vidi njena posvećenost da prenese znanje povezujući teoriju i praksu.

Katarina Kljajić
Članica žirija

CSR/ESG MANAGER OF THE YEAR

Branislav Jovanović

ESG Manager, A1 Srbija

Sa misijom da transformiše kompaniju ka održivijem poslovanju, Branislav je tokom svoje višegodišnje karijere implementirao značajne inovativne projekte. ESG standardi za njega ne predstavljaju smo skup principa već pokretač održivih promena sa različitim inicijativama koje kreiraju značajne promene i vrednost za društvo. Deo je tima koji je među prvima implementirao jedinstvene projekte na domaćem tržištu, postigavši značajne rezultate u kratkom roku.

Radojka Bošković
Članica žirija

RISING STAR OF THE YEAR

Anđa Kolić

Junior Brand Manager, PepsiCo

Anđa Kolić se istakla svojom sposobnošću da kombinuje hrabre i inovativne marketinške strategije koje su dovele do impresivnih rezultata. Njeni projekti su ne samo zadovoljili, već i premašili očekivanja, unapređujući imidž i prisustvo brendova koje vodi na tržištu. Kreirane kampanje su bile osmišljene s pažnjom, uz duboko razumevanje potreba potrošača i dinamike tržišta, čime je postignuta visoka prepoznatljivost i lojalnost brendovima. Ova nagrada za Anđu nije samo priznanje njenim dosadašnjim dostignućima, već i podstrek za dalje napredovanje i potvrda njenog mesta među liderima nove generacije marketinških stručnjaka.

Milivoj Đorđić
Član žirija

BRAND INNOVATOR OF THE YEAR

Daliborka Rosić

Marketing Director, Dr. Oetker

Daliborka je nagrađena priznanjem za brend inovatora zahvaljujući njenom izuzetnom doprinosu u kreiranju novih proizvoda koji su unapredili i osvežili brend Dr. Oetker. Svojom vizijom i sposobnošću za stratešku saradnju sa drugim brendovima, uspela je da brzo lansira inovativne proizvode, postavljajući tako novi standard za efikasnost i kreativnost u industriji.

Marko Carević i Jovan Šarenac
Članovi žirija

SUPER HERO OF THE YEAR

ALEKSANDAR Milić

Brand & Marketing Communications Director, Yettel banka

Aleksandar je, kroz vođenje ključnih inicijativa i projekata, značajno doprineo transformaciji i pozicioniranju Yettel Banke kao inovativnog lidera na tržištu bankarstva. Kroz promišljene i efikasne strateške poteze, uspeo je da sprovede složeni proces rebrendiranja i dovede banku do nove faze rasta i prepoznatljivosti na tržištu – Yettel banka se po poslednjim istraživanjima nalazi u top tri banke koje se smatraju inovativnim i jednostavnim za korišćenje.

Saša Popović
Član žirija

SPECIJALNO PRIZNANJE ZA LIČNI DOPRINOS RAZVOJU STRUKE

Nataša Pavlović

CMO, Mercator-S

Nataša je i pokretač inicijativa za razvoj mladih talenata kroz programe prakse i radionice, čime podstiče generacije budućih marketara da razvijaju veštine u skladu sa najnovijim trendovima. Njena posvećenost deljenju znanja i stalnom unapređenju marketing praksi ima dugoročan i merljiv pozitivan uticaj na industriju. Pored toga, Nataša je veoma aktivna u strukovnim i poslovnim udruženjima, nesebično deli znanja i veštine mlađim generacijama kroz stručne skupove, predavanja na fakultetima i sl. i zato zavređuje Specijalno priznanje za doprinos razvoju struke.

Jasmina Stojanov i Nikola Riznić
Članovi žirija

SPISAK SVIH FINALISTA I DOBITNIKA SA PROSEČNIM OCENAMA

Za prestižna Mark Awards 2024 priznanja nominovana su 46 marketing i komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. Na linku ispod nalazi se spisak svih finalista i dobitnika sa prosečnim ocenama članova Žirija. Na spisku su imena kolega koji su ušli u finale, odnosno u drugi krug glasanja.