Ime i prezime:
Kompanija:
Pozicija u kompaniji:
Brendovi koje nominovani vodi u okviru kompanije:
Tržišta koja nominovani pokriva:
Kontakt telefon:
E-mail adresa:
LinkedIn profil:
Navedite inicijative i projekte koje ste vodili (samostalno ili u timu) u periodu od 1. jula 2021. do 1. jula 2022, a koji su doprineli razvoju i unapređenju Vašeg brenda/kompanije :
Navedite inovativne i istaknute poteze i kampanje koje ste realizovali (samostalno ili u timu) u periodu od 1. jula 2021. do 1. jula 2022. Po čemu su ti potezi bili drugačiji i inovativni u odnosu na konkurenciju i kategoriju u kojoj posluje Vaša kompanija?
Navedite konkretne (primarne i sekundarne) rezultate poslovanja Vašeg brenda/kompanije koji su ostvareni zahvaljujući projektima koje ste vodili (samostalno ili u timu) u periodu od 1. jula 2021. do 1. jula 2022. (rast prodaje, veće tržišno učešće, brand awareness i sl. u procentima i brojkama):
Navedite konkretne rezultate komunikacije Vašeg brenda/kompanije i projekata koje ste vodili (samostalno ili u timu), u tradicionalnim medijima u periodu od 1. jula 2021. do 1. jula 2022. (u procentima i brojkama):
*Ukoliko PR i saradnja sa tradicionalnim medijima nisu u vašoj nadležnosti, preskočite ovo pitanje.
Linkovi ka istaknutim PR objavama u tradicionalnim medijima (intervjui, autorski tekstovi itd., do 5 linkova):
Navedite konkretne rezultate komunikacije Vašeg brenda/kompanije i projekata koje ste vodili (samostalno ili u timu), u digitalnim medijima u periodu od od 1. jula 2021. do 1. jula 2022. (u procentima i brojkama):
*Ukoliko digitalni mediji nisu u vašoj nadležnosti, preskočite ovo pitanje.
Linkovi ka stranicama na društvenim mrežama Vašeg brenda/kompanije:
Navedite konkretne rezultate internih komunikacija ili employer branding kampanja Vašeg brenda/kompanije i projekata koje ste vodili (samostalno ili u timu) u periodu od 1. jula 2021. do 1. jula 2022. (u procentima i brojkama):
*Ukoliko interne komunikacije i employer branding nisu u vašoj nadležnosti, preskočite ovo pitanje.
Ostali linkovi koji su značajni za projekte Vašeg brenda/kompanije (YouTube linkovi ka kampanjama, web sajt brenda, kompanije ili projekta, platforme, aplikacije itd.)
Da li ste u poslednjih godinu dana vodili lansiranje novog inovativnog proizvoda ili usluge u okviru kompanije? DA NE
Ako je odgovor DA, navedite konkretne poslovne i komunikacione rezultate koje je novi proizvod ili usluga postigao u periodu od 1. jula 2021. do 1. jula 2022. (u procentima i brojkama).
Ako je odgovor NE, preskočite ovo pitanje.
Da li je Vaša kompanija imala zastoje u komunikaciji sa potrošačima i realizaciji kampanja u toku 2021/22. godine ? DA NE
Ako je odgovor DA, navedite ključne razloge zašto je došlo do zastoja u komunikaciji i koliko je trajao.
Ako je odgovor NE, objasnite na koji način ste prilagodili komunikaciju sa potrošačima krizama i izazovima tržišta tokom 2021/22. godine i kako je to uticalo na poslovne rezultate kompanije/brenda.
Da li ste u poslednje TRI godine aktivno radili na unapređenju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji? DA NE
Ako je odgovor DA, navedite konkretne projekte i inicijative na kojima ste radili u poslednje TRI godine , a koji su na bilo koji način doprineli rastu, razvoju i unapređenju struke (aktivan rad u strukovnim udruženjima, učešće na seminarima, konferencijama, predavanja za studente, edukacije i deljenje znanja, pokretanje kampanja u cilju razvoja i unapređenja struke itd.).
Ako je odgovor NE, preskočite ovo pitanje.
PREDLAGAČ
Ime i prezime
Kompanija/agencija/medij:
E-mail adresa
Kratko obrazloženje predlagača ili podnosioca prijave zašto zaslužuje Mark Awards nagradu, a u odnosu na kategoriju u kojoj se nominuje (do 3.000 karaktera sa razmacima):3000
IZJAVA
Izjavljujem, pod punom materijalnom i moralnom odgovornošću, da su svi podaci u prijavi tačni, kao i da ih na dodatni zahtev mogu potkrepiti materijalnim dokazima.
Saglasan/a sam da se žiriranje obavi prema Pravilniku o žiriranju i dodeli nagrada Mark Awards za 2022. godinu, kao i da u celini prihvatam sve odredbe i ocene koje iz Pravilnika proizilaze.
Saglasan/a sam da se moja fotografija i biografija objave javno na sajtu mark-awards.rs
Saglasan/a sam da organizator prikupi, čuva i koristi moje lične podatke isključivo u cilju realizacije konkursa Mark Awards 2022.
*morate obeležiti sva polja