Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Mihailo Janković, CEO, MK Group, rekao je…
Zašto je važno istaći marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?
Komunikacije i marketing su snažna podrška biznisu, kreiraju reputaciju kompanije i imidž brenda, odavno su postale deo upravljačke strukture u kompanijama i čine neodvojiv deo strateškog razvoja kompanije. Tokom pandemije korona virusa, komunikacije, a posebno interne, demonstrirale su puni potencijal, a takođe je do izražaja došla kreativnost i inovativnost u rešavanju izazovnih situacija. Živimo u VUCA vremenu, dinamika i frekvencija promena veći su nego ikada, i upravo zbog toga inovativan pristup, kreativnost i kvalitetna komunikacija prave razliku i diferenciraju igrače na tržištu.
Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Kombinacija inovativnosti i strateškog pristupa uz dokazan rezultat neke kampanje ili projekta jeste nešto što posebno cenim. Originalnost u osmišljavanju kampanja je važna, ali ne znači mnogo bez uspešne realizacije.
Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 20. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs