Komunikacijski i marketinški stručnjaci svojim profesionalnim uspesima podižu vrednost naše struke!

Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Nikola Papak, New Business Director, Two Rivers, rekao je…

Zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?
Bez timskog rada nema uspešne kampanje, ali bez vrednih, kreativnih i talentovanih pojedinaca nema uspešnog tima i rezultata. Zato je veoma važno da se pozitivni lični primeri javno istaknu i da se rad i uspeh naših kolega, koji su to zaslužili, verifikuje i pohvali kroz dodelu Mark Awards nagrade. Uspešne kompanije i brendovi su odavno uvideli da su komunikacije strateška funkcija i da kreiraju dodatnu vrednost, direktno ili indirektno, te doprinose ukupnom poslovnom rezultatu. Na isti način komunikacijski i marketinški stručnjaci svojim profesionalnim uspesima podižu vrednost naše struke i zato je, nedvosmisleno, od izuzetnog značaja da postoji jedna ovakva nagrada.

Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Tri stvari bih istakao: sustainability, očuvanje i unapređenje reputacije i inovativnost. Kriterijumi su jasno definisani Pravilnikom, ali bih svakako podvukao važnost poštovanja i promovisanja globalnih principa održivog i odgovornog poslovanja prilikom korporativne, brand ili interne komunikacije. Unapređenje reputacije kroz “story-doing” vs “story-telling” i inovativni pristupi u komunikaciji i kampanjama je nešto na šta ću ja lično, kao član zirija, obratiti pažnju i dati svoj doprinos u afirmaciji gore pomenutih oblasti.

Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 20. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs