O nagradi

Marketing mreža, treću godinu za redom, nastavlja da ističe, promoviše i nagrađuje najuticajnije marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, u okviru projekta Mark Awards. Nominacije su otvorene do 25. avgusta na sajtu www.mark-awards.rs

Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.

Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije, Mark Awards nagrade dodeljuju se pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.

Nakon veoma uspešnog prvog i drugog izdanja Mark Awards, i ove godine, Marketing mreža dodeliće priznanja stručnjacima iz kompanija koji su odbacili stare načine poslovanja i odlučili da budu drugačiji. Stručnjacima koji su odabrali da budu izvanredni i da se izdignu iznad kulture istovetnosti – izuzetnim rezultatima. Mark Awards nastavlja da nagrađuje pojedince za lične poslovne i profesionalne uspehe, koji svojim radom ostavljaju zvezdani trag na tržištu, koji su zvezde vodilje u poslu i koji zajedno sa drugim sjajnim zvezdama formiraju najsjajnija sazvežđa, svima vidljiva na ovom našem poslovnom nebu. Nagradićemo pojedince koji inspirišu, motivišu i podstiču da i sami dosegnemo zvezde, a što ih i čini izuzetnim!

Ivana Parčetić Mitić
Founder & CEO, Marketing mreža

Na konkurs za nagrade Mark Awards mogu da se prijave svi marketing i komunikacijski stručnjaci iz kompanija u Srbiji, koji smatraju da su svojim radom i delima ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji. Na konkurs za Mark Awards priznanja mogu da se nominuju i marketing i komunikacijski stručnjaci iz regiona koji vode više tržišta, među kojima je i tržište Srbije, s tim što u formularu za nominacije navode realizovane projekte i postignute rezultate isključivo za tržište Srbije.

Stručnjaci iz kompanije mogu se nominuju u jednoj od 11 glavnih kategorija, lično ili da ih nominuje neko od kolega i saradnika iz kompanija, agencija, medija sa kojom sarađuju. Pored toga, i ove godine biće dodeljeno Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke. 

O tome ko će dobiti ovogodišnje Mark Awards nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i kompanija. Njihova imena biće objavljena u narednim danima.

Nominacje su besplatne, a više informacija o nagradi, Pravilnik i formular za nominacije dostupan je na sajtu www.mark-awards.rs

Vizuelno rešenje Mark Awards potpisuje agencija Ovation BBDO.