O nagradi
Pravilnik
Formular za nominacije
Žiri
Nominovani
Dobitnici
Kotizacije
Mark Club
Arhiva
Mark Awards 2021
Mark Awards 2022
Mark Awards 2023
Mark Awards 2024
Blog
Partneri
Kontakt
O nagradi
Pravilnik
Formular za nominacije
Žiri
Nominovani
Dobitnici
Kotizacije
Mark Club
Arhiva
Mark Awards 2021
Mark Awards 2022
Mark Awards 2023
Mark Awards 2024
Blog
Partneri
Kontakt
Mark Club
WINNERS
22/12/2022
/
Mark Club - Winners
Danas kandidati biraju kompanije, a ne obrnuto!
Sanja Miladinović, Menadžerka za regrutaciju, selekciju, privlačenje i razvoj talenata, PepsiCo i dobitnica Mark Awards...
Read More
21/12/2022
/
Mark Club - Winners
Budućnost pripada odgovornim i hrabrim brendovima
Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacije i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji CSR MANAGER OF...
Read More
20/12/2022
/
Mark Club - Winners
Uspešnost svake brend priče određuje publika
Olja Nestov, Senior Digital Marketing Specialist, Atlantic Grand i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji...
Read More
19/12/2022
/
Mark Club - Winners
Verujemo u moć pojedinca
Sanja Tomić, Employee Communication Manager, A1 Srbija i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji INTERNAL COMMUNICATIONS...
Read More
16/12/2022
/
Mark Club - Winners
Uspeh nikada ne dolazi preko noći
Aleksandra Stevović, Brand Manager, PepsiCo i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji BRAND MANAGER OF...
Read More
15/12/2022
/
Mark Club - Winners
Sve naše različitosti smatramo bogastvom
Maja Vujašković Đureinović, Country Communication Manager, IKEA South East Europe i dobitnica Mark Awards priznanja...
Read More
14/12/2022
/
Mark Club - Winners
Remarkable brend je dosledan sebi kroz vreme
Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC (Srbija, Crna Gora, Kosovo) i dobitnica Mark Awards priznanja u...
Read More
13/12/2022
/
Mark Club - Winners
Marketing je kormilar kompanije!
Nataša Šarčević, direktorka marketinga i inovacija u kompaniji Atlantic Štark, dobitnica je Mark Awards priznanja u...
Read More
OPINION
22/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Jedino sinergijom možemo da napravimo prave promene
Marjana Davidović, generalna direktorka, Nestlé Srbija, Crna Gora, Severna Makedonija govorila je za Mark Club...
Read More
21/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Transformacija kreće unutar kompanije
Dejan Turk, CEO, A1 Srbija govorio je za Mark Club da li je kreativno liderstvo...
Read More
20/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Pripremamo brendove za novih sto
Marko Njavro, General Manager SBU Snacks, Atlantic Štark govorio je za Mark Club na koji...
Read More
19/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Nove tehnologije transformišu potrošačka iskustva
Violeta Kovačević, CEO, Mercator-S govorila je za Mark Club na koji način nove tehnologije transformišu...
Read More
16/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Brend od poverenja je dugoročni proces
Vuk Kosovac, Head of Retail, Executive Board Member, OTP banka Srbija govorio je za Mark...
Read More
15/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Korisnik je jedini i najveći trend
Milija Zeković, CEO, SBB Srbija i Telemach Montenegro govorio je za Mark Club o kvalitetnom korisničkom...
Read More
14/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Remarkable poslovni uspeh dolazi iz jakog tima
Sanja Bušić, Marketing direktor za tržišta Zapadnog Balkana, Baltičke zemlje, Češku, Slovačku i Mađarsku u...
Read More
BRAND VIEWPOINT
22/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Kako se gradi brend koji će generacije voleti?
Pitanje na koje svaki zaposleni u našoj industriji traži odgovor. Ono što dodatno komplikuje...
Read More
21/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Idealan spoj brojki i slova
Strateška uloga i značaj korporativnih komunikacija za poslovanje je neosporna. To je ono čega su...
Read More
20/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Zašto nam je potrebna PR evolucija?
Jednog četvrtka sredinom septembra (kada se objavljuju i nedeljnici) probao sam da u dnevnoj i...
Read More
19/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Od nas sve počinje
Da li ste upoznali marketara koji nije zainteresovan za rast prodaje i tržišnog učešća? Marketing...
Read More
16/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Zašto osnažujemo napredak zajednice, umesto da pomažemo razvoj društva?
U Beogradu postoji jedna mala zajednica ljudi koje povezuje ljubav prema matematici. Njih okuplja jedan...
Read More
15/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Zašto su influenseri važni za industriju lepote?
Bilo da se radi o malim novim brendovima koji postaju viralni na TikToku sa svojim...
Read More
14/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Kako je 4P zamenilo 4E?
Otkako su 4P uvedena 1950-ih, oni predstavljaju osnovu marketing miksa za uspešno pozicioniranje proizvoda i...
Read More
13/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Značaj istraživanja za građenje uspešnih brendova
Bez obzira na to u kojoj se fazi razvoja nalazi biznis ili brend, o kojoj...
Read More
13/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Korporativne komunikacije ne moraju da budu dosadne
Kada smo početkom 2020. otvorili profil Delta Holdinga na TikToku izazvali smo potres na domaćem...
Read More